مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-05سياسي

امام خمینی فرهنگ «ما می توانیم» را زنده کرد


رییس مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را احیاگر ارزش ها دانست و گفت: انقلاب اسلامی سنت های الهی را یادآوری کرد و به جامعه ما آورد و روحیه «ما می توانیم» فرهنگی بود که امام زنده کرد و این ارزش ها را به ما یاد داد.

- رییس مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را احیاگر ارزش ها دانست و گفت: انقلاب اسلامی سنت های الهی را یادآوری کرد و به جامعه ما آورد و روحیه ما می توانیم فرهنگی بود که امام زنده کرد و این ارزش ها را به ما یاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و نکوداشت قیام خونین 15 خرداد که با محوریت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری، اولین شهید انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) شهر رودبار برگزار شد، 15 خرداد را نقطه آغاز نهضت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب به ویژه شهید حسینی را گرامی می داریم.

حضور در جمع مردم رودبار توفیقی بزرگ است.

ماه خرداد از ابعاد مختلف ماهی به یاد ماندنی برای همه ماست و اتفاقات زیادی در این ماه به وقوع پیوسته که هر کدام از این اتفاقات نماد احیاگری است.

وی با اشاره به مناسبت های محلی و منطقه ای و شهرستانی و ملی خرداد ماه، اضافه کرد: برخی از این مناسبت ها دارای تاثیرات جهانی هم در عرصه کشورهای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی فرهنگ «ما می توانیم» را زنده کرد

امام خمینی فرهنگ «ما می توانیم» را زنده کرد